سال93داری میری!!!!!






خسته ام ازمردم!!!!!!

✘سال93داری میری...✘

بـــــــــرو...✘

اما حـــــــــرفامو بشنو وبرو✘

یه شـــــــــبایی اصلا نگذشــــــــت✘

اما من ازش گذشتــــــــــم✘

یه شبایی هم بد گذشـــــــــــت..✘

سخـــــــــــــت گذشـــــــــــت..✘

با درد گذشــــــــــتت..✘

یه شــــــبایی داد زدم اما جز دلم هیچکس صدامو نشنیـــــــــد..✘

یه شبایی همه چی بود الا اونی که باید بــــــــود!✘

یه شبــــــــایی هوا عجیب دونفره بود اما همون شبا من بودمو تنهاییم...✘

یه شبایی نفسم برید از این همه بغــــــــــض✘

یه شبایی نفس کم اوردم✘

اما دوام اوردم...✘

یه روزایی فـــــــقط زنـــــــده بودم..✘

زندگی نکــــــــــردم✘

یه شبایی هم زنـــــــده نبودم فقــــــط بــــــــودم!✘

همیــــــــن...✘

✘93حالا بــــــــرو...✘



نظرات شما عزیزان:

Saber St2
ساعت22:12---28 بهمن 1393


NEGAR
ساعت13:53---23 بهمن 1393
مـا اَز اوناشـیҐ ڪـِه

↜یـِــه قَــבَم↝بَرامونْ بَرבاری.. ➜

بَرات ⇚ـבَربَســت⇛ میگـیریم..

بِرِســے بِـــه خواســـتـِـه هات...✘
webet harf nadare


NEGAR
ساعت13:52---23 بهمن 1393

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …
میدونی دروغه ها …
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!


NEGAR
ساعت13:52---23 بهمن 1393
تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت!
رفیــــــــ ــــــــــ ــــــــــق داری ولی
همـــــــ ــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــدرد نداری!
خانــــــ ـــــــــ ـــــــــواده داری
حمــــــــایت نداری!
عشــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــق داری…
تکیـــــــــ ــــــــه گاه نداری!
مثل همیــ ـــــــــــــ ــــــــــــــــــــشه….
همه چــــــی داری…
و هیـــــــــ ــــــــــــ ـــــــچی نداری


NEGAR
ساعت13:51---23 بهمن 1393
انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ میرود
دست دلم میلرزد!
اما به خواجه میسپارم تا امید را از دلم نگیرد
دلم میخواهد همیشه بگوید
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 فروردين 1394برچسب:http://mohammadreza-text,blogfa,com/,ساعت 19:11 توسط javad A| |



قالب جدید وبسایت الون بوی 76